Subject: ..
Date: Mon Jan 26 16:48:18 2004

do_spells updated to a new format.  Also has more spell options.
- Can spell <groupname> or spell <lowlevel> <highlevel>
Quest Streak changed, for every streak completed one is added. 10..11..12
You can nofollow "name" now and make one person stop following you.
Typo in crusade fixed
problem with Axe appearing at -1 fixed.
Fixed a typo in nimbleness.
Moved around items in oedit weapons dealing with dice averages.
Long descriptions changed some to allow a "none" option.
Open will now default to doors, allowing open n|e|s|w etc.
Price of restrings from the questmaster raised.
Problem with Snooplist fixed -- Winston

Subject: ..
Date: Mon Jan 26 16:48:18 2004

do_spells updated to a new format.  Also has more spell options.
- Can spell <groupname> or spell <lowlevel> <highlevel>
Quest Streak changed, for every streak completed one is added. 10..11..12
You can nofollow "name" now and make one person stop following you.
Typo in crusade fixed
problem with Axe appearing at -1 fixed.
Fixed a typo in nimbleness.
Moved around items in oedit weapons dealing with dice averages.
Long descriptions changed some to allow a "none" option.
Open will now default to doors, allowing open n|e|s|w etc.
Price of restrings from the questmaster raised.
Problem with Snooplist fixed -- Winston

Subject: ..
Date: Mon Jan 26 16:48:18 2004

do_spells updated to a new format.  Also has more spell options.
- Can spell <groupname> or spell <lowlevel> <highlevel>
Quest Streak changed, for every streak completed one is added. 10..11..12
You can nofollow "name" now and make one person stop following you.
Typo in crusade fixed
problem with Axe appearing at -1 fixed.
Fixed a typo in nimbleness.
Moved around items in oedit weapons dealing with dice averages.
Long descriptions changed some to allow a "none" option.
Open will now default to doors, allowing open n|e|s|w etc.
Price of restrings from the questmaster raised.
Problem with Snooplist fixed -- Winston

Subject: updates
Date: Tue Jan 20 14:01:56 2004

Problem discovered with stats, fixed now.
Fixed a bug in the new score function.
Added code for continents.
- No gating to another continent.
- Won't be given a quest to another continent.
Problem with idle fixed.
Problem with groups fixed.
healer will now allow you to pay for someone else's heal.
- Syntax: heal <type> <name>
Typo in report fixed.

Subject: updates
Date: Tue Jan 20 14:01:56 2004

Problem discovered with stats, fixed now.
Fixed a bug in the new score function.
Added code for continents.
- No gating to another continent.
- Won't be given a quest to another continent.
Problem with idle fixed.
Problem with groups fixed.
healer will now allow you to pay for someone else's heal.
- Syntax: heal <type> <name>
Typo in report fixed.

Subject: updates
Date: Tue Jan 20 14:01:56 2004

Problem discovered with stats, fixed now.
Fixed a bug in the new score function.
Added code for continents.
- No gating to another continent.
- Won't be given a quest to another continent.
Problem with idle fixed.
Problem with groups fixed.
healer will now allow you to pay for someone else's heal.
- Syntax: heal <type> <name>
Typo in report fixed.

Subject: Mob Progs and stuff.
Date: Tue Jan 13 21:04:32 2004

Mprogs are now named as well as numbered.
stat updated for new features to stat races and codes (mprogs).
Random hp/mana bugs worked out for new system.
Updated do_score to allow immortals to check scores of others.
--even if offline.
study list updated and fixed for typo.
worth updated to remove exp needed after lvl 79.
group shows total exp instead of TNL after 79.
Channels now have a new default.  no argument offers you a channel history.
"channel" toggle turns the channel on or off.

Subject: Mob Progs and stuff.
Date: Tue Jan 13 21:04:32 2004

Mprogs are now named as well as numbered.
stat updated for new features to stat races and codes (mprogs).
Random hp/mana bugs worked out for new system.
Updated do_score to allow immortals to check scores of others.
--even if offline.
study list updated and fixed for typo.
worth updated to remove exp needed after lvl 79.
group shows total exp instead of TNL after 79.
Channels now have a new default.  no argument offers you a channel history.
"channel" toggle turns the channel on or off.

Subject: Mob Progs and stuff.
Date: Tue Jan 13 21:04:32 2004

Mprogs are now named as well as numbered.
stat updated for new features to stat races and codes (mprogs).
Random hp/mana bugs worked out for new system.
Updated do_score to allow immortals to check scores of others.
--even if offline.
study list updated and fixed for typo.
worth updated to remove exp needed after lvl 79.
group shows total exp instead of TNL after 79.
Channels now have a new default.  no argument offers you a channel history.
"channel" toggle turns the channel on or off.

Subject: fragment additions and stats.
Date: Sat Jan 10 03:58:20 2004

Added an ansi toggle mode into the character creation. -Can create w/ color.
Color fixed for new comm.c
Coded get_stage1_max_stats
Coded get_stage2_max_stats, both work with fragment system
Added stat additions past 25, all the way to 30 total
Change fragment numbers to better fit what I've seen it needed.
Added a new study functions on crystal.c
-- discovery functions for stats added, as well as a
-- function for listing keeping track of what costs are.
Added new additions to statistics in con and int to add to you
total hp and mana respectively.
Added widsom additions to add extra fragments when cleansing.
-- Higher wisdom = more fragments.
timer discover function added to keep track of online time - Illarin
 
Think thats about it for now, fragment system is moving along nicely!
Aarchane

Subject: fragment additions and stats.
Date: Sat Jan 10 03:58:20 2004

Added an ansi toggle mode into the character creation. -Can create w/ color.
Color fixed for new comm.c
Coded get_stage1_max_stats
Coded get_stage2_max_stats, both work with fragment system
Added stat additions past 25, all the way to 30 total
Change fragment numbers to better fit what I've seen it needed.
Added a new study functions on crystal.c
-- discovery functions for stats added, as well as a
-- function for listing keeping track of what costs are.
Added new additions to statistics in con and int to add to you
total hp and mana respectively.
Added widsom additions to add extra fragments when cleansing.
-- Higher wisdom = more fragments.
timer discover function added to keep track of online time - Illarin
 
Think thats about it for now, fragment system is moving along nicely!
Aarchane

Subject: fragment additions and stats.
Date: Sat Jan 10 03:58:20 2004

Added an ansi toggle mode into the character creation. -Can create w/ color.
Color fixed for new comm.c
Coded get_stage1_max_stats
Coded get_stage2_max_stats, both work with fragment system
Added stat additions past 25, all the way to 30 total
Change fragment numbers to better fit what I've seen it needed.
Added a new study functions on crystal.c
-- discovery functions for stats added, as well as a
-- function for listing keeping track of what costs are.
Added new additions to statistics in con and int to add to you
total hp and mana respectively.
Added widsom additions to add extra fragments when cleansing.
-- Higher wisdom = more fragments.
timer discover function added to keep track of online time - Illarin
 
Think thats about it for now, fragment system is moving along nicely!
Aarchane