Subject: updates, crash fix
Date: Sat Dec 16 17:18:33 2006

fragment counters added in
copy <vnum> for objects fixed - Laurelin
medit_copy will now copy shop information
4 new races added - Taeloch
-Xiranth, Nagashurn, Jal'rai, and Yzendri
problem w/ nospam fixed - Vargas
frag counters added into score
stats reformatted to line up with "statshow" - Cedric
 

Subject: updates, crash fix
Date: Sat Dec 16 17:18:33 2006

fragment counters added in
copy <vnum> for objects fixed - Laurelin
medit_copy will now copy shop information
4 new races added - Taeloch
-Xiranth, Nagashurn, Jal'rai, and Yzendri
problem w/ nospam fixed - Vargas
frag counters added into score
stats reformatted to line up with "statshow" - Cedric
 

Subject: updates, crash fix
Date: Sat Dec 16 17:18:33 2006

fragment counters added in
copy <vnum> for objects fixed - Laurelin
medit_copy will now copy shop information
4 new races added - Taeloch
-Xiranth, Nagashurn, Jal'rai, and Yzendri
problem w/ nospam fixed - Vargas
frag counters added into score
stats reformatted to line up with "statshow" - Cedric
 

Subject: some more adds
Date: Thu Dec 14 17:28:55 2006

First, lollipops for builders:
random triggers for objprogs
exits can be examined with keywords

Now pc corpses can be raised as well, _if_ they are empty.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: some more adds
Date: Thu Dec 14 17:28:55 2006

First, lollipops for builders:
random triggers for objprogs
exits can be examined with keywords

Now pc corpses can be raised as well, _if_ they are empty.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: some more adds
Date: Thu Dec 14 17:28:55 2006

First, lollipops for builders:
random triggers for objprogs
exits can be examined with keywords

Now pc corpses can be raised as well, _if_ they are empty.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: most recent change
Date: Wed Dec 13 13:34:30 2006

this change is firstly for builders, two new exit flags
1: seethrough, makes it possible to see the next room through the exit
2: noexit, makes it impossible to go through an exit ( or see it )

The last one seems stupid, but it's used in conjunction with the
seethrough flag to make, for example, a window.

command whisper added

Also, bugs in teleport and spec_battlemage fixed.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: most recent change
Date: Wed Dec 13 13:34:30 2006

this change is firstly for builders, two new exit flags
1: seethrough, makes it possible to see the next room through the exit
2: noexit, makes it impossible to go through an exit ( or see it )

The last one seems stupid, but it's used in conjunction with the
seethrough flag to make, for example, a window.

command whisper added

Also, bugs in teleport and spec_battlemage fixed.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: most recent change
Date: Wed Dec 13 13:34:30 2006

this change is firstly for builders, two new exit flags
1: seethrough, makes it possible to see the next room through the exit
2: noexit, makes it impossible to go through an exit ( or see it )

The last one seems stupid, but it's used in conjunction with the
seethrough flag to make, for example, a window.

command whisper added

Also, bugs in teleport and spec_battlemage fixed.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: socials
Date: Tue Dec  5 10:50:43 2006

Since there are so many socials now, an argument is
added. Social <arg> will list all socials with <arg> in the name.
For example, social la will list all socials having a name 
containing la.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: socials
Date: Tue Dec  5 10:50:43 2006

Since there are so many socials now, an argument is
added. Social <arg> will list all socials with <arg> in the name.
For example, social la will list all socials having a name 
containing la.

Merak the Finding <CybrioT

Subject: socials
Date: Tue Dec  5 10:50:43 2006

Since there are so many socials now, an argument is
added. Social <arg> will list all socials with <arg> in the name.
For example, social la will list all socials having a name 
containing la.

Merak the Finding <CybrioT