Subject: Fixes and Additions
Date: Tue Feb 13 00:20:41 2007

Berserk will now work as a racial skill
Mystic Shrouds will now replace any previous when cast - Shardovan
You may now check the affects of pets, group members, and clan members.
 -affect <name>
Quest information can now check the info status of group member.
 -quest info <name>
New command "mob setpath <string>"
Stat mob will now show the path if one is set.
Curse, Blind, and Weaken now have a message if the victim is
 already affected.

Subject: Fixes and Additions
Date: Tue Feb 13 00:20:41 2007

Berserk will now work as a racial skill
Mystic Shrouds will now replace any previous when cast - Shardovan
You may now check the affects of pets, group members, and clan members.
 -affect <name>
Quest information can now check the info status of group member.
 -quest info <name>
New command "mob setpath <string>"
Stat mob will now show the path if one is set.
Curse, Blind, and Weaken now have a message if the victim is
 already affected.

Subject: Fixes and Additions
Date: Tue Feb 13 00:20:41 2007

Berserk will now work as a racial skill
Mystic Shrouds will now replace any previous when cast - Shardovan
You may now check the affects of pets, group members, and clan members.
 -affect <name>
Quest information can now check the info status of group member.
 -quest info <name>
New command "mob setpath <string>"
Stat mob will now show the path if one is set.
Curse, Blind, and Weaken now have a message if the victim is
 already affected.

Subject: Fixes
Date: Sun Feb  4 12:55:56 2007

Immortals can now gate to people in clans.
Argument added to equipment, "eq all" will show all empty locations.
Typo in OLC fixed - Mirlya
confusion of his/her/it fixed in spell shrounds. - Gnoocku
same confusion fixed in a martial arts style. - Gnoocku
You will no longer autosacrifice a corpse that is not empty with
 either AUTOGOLD or AUTOLOOT set. - Sofeey
mob delay added to room progs - Laurelin
mob greet <direction> added - Mirlya
area <name> no longer shows unlinked areas. - Mirlya

Subject: Fixes
Date: Sun Feb  4 12:55:56 2007

Immortals can now gate to people in clans.
Argument added to equipment, "eq all" will show all empty locations.
Typo in OLC fixed - Mirlya
confusion of his/her/it fixed in spell shrounds. - Gnoocku
same confusion fixed in a martial arts style. - Gnoocku
You will no longer autosacrifice a corpse that is not empty with
 either AUTOGOLD or AUTOLOOT set. - Sofeey
mob delay added to room progs - Laurelin
mob greet <direction> added - Mirlya
area <name> no longer shows unlinked areas. - Mirlya

Subject: Fixes
Date: Sun Feb  4 12:55:56 2007

Immortals can now gate to people in clans.
Argument added to equipment, "eq all" will show all empty locations.
Typo in OLC fixed - Mirlya
confusion of his/her/it fixed in spell shrounds. - Gnoocku
same confusion fixed in a martial arts style. - Gnoocku
You will no longer autosacrifice a corpse that is not empty with
 either AUTOGOLD or AUTOLOOT set. - Sofeey
mob delay added to room progs - Laurelin
mob greet <direction> added - Mirlya
area <name> no longer shows unlinked areas. - Mirlya

Subject: bug-fixing
Date: Tue Jan 30 15:14:31 2007

A misplaced word in the last update caused some
funny bugs.  -- Fixed

sneakers being attackted -- Fixed

Subject: bug-fixing
Date: Tue Jan 30 15:14:31 2007

A misplaced word in the last update caused some
funny bugs.  -- Fixed

sneakers being attackted -- Fixed

Subject: bug-fixing
Date: Tue Jan 30 15:14:31 2007

A misplaced word in the last update caused some
funny bugs.  -- Fixed

sneakers being attackted -- Fixed

Subject: path, next and max_count
Date: Fri Jan 26 13:44:31 2007

Basic work on path for mobs done, now you can set a path
for mobs to walk. I'll write a help on it when I got further.

A bug in "next" found by Mirlya - Fixed

Medit create now sets default max_count to 1 instead of 0 - Laur

Merak the Finding <CybrioT

Subject: path, next and max_count
Date: Fri Jan 26 13:44:31 2007

Basic work on path for mobs done, now you can set a path
for mobs to walk. I'll write a help on it when I got further.

A bug in "next" found by Mirlya - Fixed

Medit create now sets default max_count to 1 instead of 0 - Laur

Merak the Finding <CybrioT

Subject: path, next and max_count
Date: Fri Jan 26 13:44:31 2007

Basic work on path for mobs done, now you can set a path
for mobs to walk. I'll write a help on it when I got further.

A bug in "next" found by Mirlya - Fixed

Medit create now sets default max_count to 1 instead of 0 - Laur

Merak the Finding <CybrioT