Subject: Fixes and Additions
Date: Fri May 18 12:29:33 2007

Bug causing crash fixed in group "quest information". - Broshen/Jakomar
You can no longer reroll your hp when creating a character.
Intelligence will now give you more MP when leveling. (see score base)
Various typos, and such found and fixed.
 
Aarchane

Subject: Fixes and Additions
Date: Fri May 18 12:29:33 2007

Bug causing crash fixed in group "quest information". - Broshen/Jakomar
You can no longer reroll your hp when creating a character.
Intelligence will now give you more MP when leveling. (see score base)
Various typos, and such found and fixed.
 
Aarchane

Subject: Fixes and Additions
Date: Fri May 18 12:29:33 2007

Bug causing crash fixed in group "quest information". - Broshen/Jakomar
You can no longer reroll your hp when creating a character.
Intelligence will now give you more MP when leveling. (see score base)
Various typos, and such found and fixed.
 
Aarchane

Subject: Buglist fixes
Date: Mon Apr 16 22:43:25 2007

give all.silv now works as well as all.silver. - Arsyn
 -FYI: all.coins works as well.
quest info <name> had a confusion between character and group member. - Cecily
quest time <name> added, so you can check time info of group members.
Cannot teleport to another continent anymore. - Avon
Dying on the Continent of Calipsu'Tai will deliver your corpse to Corus
 when set to PLR_MORGUE. - Avon
Envenom now works as a racial skill.
Spells your level are no longer listed as n/a - Crystae
Racial Spells now appear on your spell list. - Crystae
Racial Skills no longer appear as "level 1" w/ skills command.
Butcher mix-up between full/food fixed. - Kulgroth
Call Lightning can now be double and triple cast - Cecily
Hidden things no longer "fade into existence", they now "come out of
 hiding" - Imigyn
You can now group 7 levels apart, typo had it at 6 - Kulgroth
 
Aarchane

Subject: Buglist fixes
Date: Mon Apr 16 22:43:25 2007

give all.silv now works as well as all.silver. - Arsyn
 -FYI: all.coins works as well.
quest info <name> had a confusion between character and group member. - Cecily
quest time <name> added, so you can check time info of group members.
Cannot teleport to another continent anymore. - Avon
Dying on the Continent of Calipsu'Tai will deliver your corpse to Corus
 when set to PLR_MORGUE. - Avon
Envenom now works as a racial skill.
Spells your level are no longer listed as n/a - Crystae
Racial Spells now appear on your spell list. - Crystae
Racial Skills no longer appear as "level 1" w/ skills command.
Butcher mix-up between full/food fixed. - Kulgroth
Call Lightning can now be double and triple cast - Cecily
Hidden things no longer "fade into existence", they now "come out of
 hiding" - Imigyn
You can now group 7 levels apart, typo had it at 6 - Kulgroth
 
Aarchane

Subject: Buglist fixes
Date: Mon Apr 16 22:43:25 2007

give all.silv now works as well as all.silver. - Arsyn
 -FYI: all.coins works as well.
quest info <name> had a confusion between character and group member. - Cecily
quest time <name> added, so you can check time info of group members.
Cannot teleport to another continent anymore. - Avon
Dying on the Continent of Calipsu'Tai will deliver your corpse to Corus
 when set to PLR_MORGUE. - Avon
Envenom now works as a racial skill.
Spells your level are no longer listed as n/a - Crystae
Racial Spells now appear on your spell list. - Crystae
Racial Skills no longer appear as "level 1" w/ skills command.
Butcher mix-up between full/food fixed. - Kulgroth
Call Lightning can now be double and triple cast - Cecily
Hidden things no longer "fade into existence", they now "come out of
 hiding" - Imigyn
You can now group 7 levels apart, typo had it at 6 - Kulgroth
 
Aarchane

Subject: Class Changes
Date: Fri Apr  6 16:04:18 2007

The first part of the Class changes happened today.  The first part has
changed mostly only the names of the Classes themselves.  Now we can start to
change each class individually.  The changed Classes are:
 
Mage - Conjurer
Cleric - Priest
Paladin - Inquisitor
Dark Knight - Occultist
Warrior - Knight
Thief - Highwayman
 
Mystic, Druid, Barbarian, and Warlock have all stayed the same.  Although
their skills and spells will be still be worked on of course.  Everything is
about to start changing.  Feel free to post ideas on the idea board or the
Forum.  We check both regularly.
 
Aarchane

Subject: Class Changes
Date: Fri Apr  6 16:04:18 2007

The first part of the Class changes happened today.  The first part has
changed mostly only the names of the Classes themselves.  Now we can start to
change each class individually.  The changed Classes are:
 
Mage - Conjurer
Cleric - Priest
Paladin - Inquisitor
Dark Knight - Occultist
Warrior - Knight
Thief - Highwayman
 
Mystic, Druid, Barbarian, and Warlock have all stayed the same.  Although
their skills and spells will be still be worked on of course.  Everything is
about to start changing.  Feel free to post ideas on the idea board or the
Forum.  We check both regularly.
 
Aarchane

Subject: Class Changes
Date: Fri Apr  6 16:04:18 2007

The first part of the Class changes happened today.  The first part has
changed mostly only the names of the Classes themselves.  Now we can start to
change each class individually.  The changed Classes are:
 
Mage - Conjurer
Cleric - Priest
Paladin - Inquisitor
Dark Knight - Occultist
Warrior - Knight
Thief - Highwayman
 
Mystic, Druid, Barbarian, and Warlock have all stayed the same.  Although
their skills and spells will be still be worked on of course.  Everything is
about to start changing.  Feel free to post ideas on the idea board or the
Forum.  We check both regularly.
 
Aarchane

Subject: More fun
Date: Tue Feb 13 17:45:21 2007

Bug causing crash fixed in roster. - Laurelin
Quest levels modified some to allow level 91+ more quest options.
Darksight will now show the creature as well as the room. - Zardoz
Shop listing modified some.
 -armor will show the location worn in ()
 -weapons will show the weapon type in ()
  -with detect magic you will also see weapon flags (if present).
Spellup will now check for any "Sanc" spell, instead of just your own.
Typo in losing bless/mass bless fixed - Ariyana
Typo in Change Sex fixed - Mirlya
Identify now tells the wear-location. (if armor, obviously)
Same for the lore skill.

Subject: More fun
Date: Tue Feb 13 17:45:21 2007

Bug causing crash fixed in roster. - Laurelin
Quest levels modified some to allow level 91+ more quest options.
Darksight will now show the creature as well as the room. - Zardoz
Shop listing modified some.
 -armor will show the location worn in ()
 -weapons will show the weapon type in ()
  -with detect magic you will also see weapon flags (if present).
Spellup will now check for any "Sanc" spell, instead of just your own.
Typo in losing bless/mass bless fixed - Ariyana
Typo in Change Sex fixed - Mirlya
Identify now tells the wear-location. (if armor, obviously)
Same for the lore skill.

Subject: More fun
Date: Tue Feb 13 17:45:21 2007

Bug causing crash fixed in roster. - Laurelin
Quest levels modified some to allow level 91+ more quest options.
Darksight will now show the creature as well as the room. - Zardoz
Shop listing modified some.
 -armor will show the location worn in ()
 -weapons will show the weapon type in ()
  -with detect magic you will also see weapon flags (if present).
Spellup will now check for any "Sanc" spell, instead of just your own.
Typo in losing bless/mass bless fixed - Ariyana
Typo in Change Sex fixed - Mirlya
Identify now tells the wear-location. (if armor, obviously)
Same for the lore skill.