Subject: Latest update
Date: Tue Dec  4 16:33:18 2012

Bug Fixes:
"cleanse fragxp" accidentally set a player's "THIEF" flag
Pets sometimes wouldn't recall, should work now
Made another attempt at fixing the autoafk timer on newbies

Changes:
Failing "find familiar" now has a short pause afterward - Belanius

Immortals:
Hopefully the extended HTTP messages will disappear

Subject: Latest update
Date: Tue Dec  4 16:33:18 2012

Bug Fixes:
"cleanse fragxp" accidentally set a player's "THIEF" flag
Pets sometimes wouldn't recall, should work now
Made another attempt at fixing the autoafk timer on newbies

Changes:
Failing "find familiar" now has a short pause afterward - Belanius

Immortals:
Hopefully the extended HTTP messages will disappear

Subject: Latest update
Date: Tue Dec  4 16:33:18 2012

Bug Fixes:
"cleanse fragxp" accidentally set a player's "THIEF" flag
Pets sometimes wouldn't recall, should work now
Made another attempt at fixing the autoafk timer on newbies

Changes:
Failing "find familiar" now has a short pause afterward - Belanius

Immortals:
Hopefully the extended HTTP messages will disappear

Subject: Getting back into things
Date: Sat Sep  8 12:36:12 2012

New Features:
Website moved to mud.draknor.com, and added new user system
New help file 'Example Prompts' to collect fun prompt ideas
  Send a note to Immortal if you want to suggest one and we'll give you credit
 
Changes:
Scrolls, Potions, and Wands no longer worry about owners
Quest purchases now set an owner
Attempting a gate while cursed now lets you know about the affect - Yakkalesh
 
Immortals:
Identifying items tells you the owner
 
Bug Fixes:
Attempting to brandish an empty staff had no message - Forcyt
Fire Breath had a typo - Forcyt

Subject: Getting back into things
Date: Sat Sep  8 12:36:12 2012

New Features:
Website moved to mud.draknor.com, and added new user system
New help file 'Example Prompts' to collect fun prompt ideas
  Send a note to Immortal if you want to suggest one and we'll give you credit
 
Changes:
Scrolls, Potions, and Wands no longer worry about owners
Quest purchases now set an owner
Attempting a gate while cursed now lets you know about the affect - Yakkalesh
 
Immortals:
Identifying items tells you the owner
 
Bug Fixes:
Attempting to brandish an empty staff had no message - Forcyt
Fire Breath had a typo - Forcyt

Subject: Getting back into things
Date: Sat Sep  8 12:36:12 2012

New Features:
Website moved to mud.draknor.com, and added new user system
New help file 'Example Prompts' to collect fun prompt ideas
  Send a note to Immortal if you want to suggest one and we'll give you credit
 
Changes:
Scrolls, Potions, and Wands no longer worry about owners
Quest purchases now set an owner
Attempting a gate while cursed now lets you know about the affect - Yakkalesh
 
Immortals:
Identifying items tells you the owner
 
Bug Fixes:
Attempting to brandish an empty staff had no message - Forcyt
Fire Breath had a typo - Forcyt

Subject: Getting the New Server Settled
Date: Fri Feb 24 22:35:09 2012

Changes:
Whirlwind has a slightly reduced lag time while vigored
MCCP has been reenabled
TNL/experience commands reenabled
Experience displayed in group list again
 
Immortals:
Googlebot "login" attempts are now redirected to the main site (301 error)
 
Bug Fixes:
Alchemist affects were a bit off
Reconnecting on a rescue quest had issues - Forcyt

Subject: Getting the New Server Settled
Date: Fri Feb 24 22:35:09 2012

Changes:
Whirlwind has a slightly reduced lag time while vigored
MCCP has been reenabled
TNL/experience commands reenabled
Experience displayed in group list again
 
Immortals:
Googlebot "login" attempts are now redirected to the main site (301 error)
 
Bug Fixes:
Alchemist affects were a bit off
Reconnecting on a rescue quest had issues - Forcyt

Subject: Getting the New Server Settled
Date: Fri Feb 24 22:35:09 2012

Changes:
Whirlwind has a slightly reduced lag time while vigored
MCCP has been reenabled
TNL/experience commands reenabled
Experience displayed in group list again
 
Immortals:
Googlebot "login" attempts are now redirected to the main site (301 error)
 
Bug Fixes:
Alchemist affects were a bit off
Reconnecting on a rescue quest had issues - Forcyt

Subject: A Late Fall Update
Date: Sun Dec 11 01:39:38 2011

New Features:
"stat clan" now shows the same information as "score clan"
Imm-run dice games can now use 4, 6, 8, and 10 sided dice (up to six)
"Who" now shows when a user is in the text editor Raen
Prompt conditionals now have an "else" statement, "|X" Forcyt
 
Changes:
Haggle no longer works in clan halls
The haggle "sell" code has been rewritten... again
"Alias" w/ no arguments now looks a bit nicer
When killed in an arena, it says "DEFEATED" rather than "DEAD"
In "score", clan is replaced with "alignment" for the unclanned
 
Immortals:
"stat area" will show information about the current/named/numbered area
"stat class" now shows total creation points (may be inaccurate)
"otype" now shows average AC/Damage values
There are a few new mobprog "mob" commands:
-- peace: stops all fighting in the room, except aggs
-- setowner: Sets an object's owner
-- ostrname: Sets an object's name keywords
-- ostrshort: Sets an object's short desc
-- ostrlong: Sets an object's long desc
 
Bug Fixes:
Shop keepers can now run out of funds in the middle of a purchase
Sleep in/at/under messages didn't display properly
 
Have fun!

Subject: A Late Fall Update
Date: Sun Dec 11 01:39:38 2011

New Features:
"stat clan" now shows the same information as "score clan"
Imm-run dice games can now use 4, 6, 8, and 10 sided dice (up to six)
"Who" now shows when a user is in the text editor Raen
Prompt conditionals now have an "else" statement, "|X" Forcyt
 
Changes:
Haggle no longer works in clan halls
The haggle "sell" code has been rewritten... again
"Alias" w/ no arguments now looks a bit nicer
When killed in an arena, it says "DEFEATED" rather than "DEAD"
In "score", clan is replaced with "alignment" for the unclanned
 
Immortals:
"stat area" will show information about the current/named/numbered area
"stat class" now shows total creation points (may be inaccurate)
"otype" now shows average AC/Damage values
There are a few new mobprog "mob" commands:
-- peace: stops all fighting in the room, except aggs
-- setowner: Sets an object's owner
-- ostrname: Sets an object's name keywords
-- ostrshort: Sets an object's short desc
-- ostrlong: Sets an object's long desc
 
Bug Fixes:
Shop keepers can now run out of funds in the middle of a purchase
Sleep in/at/under messages didn't display properly
 
Have fun!

Subject: A Late Fall Update
Date: Sun Dec 11 01:39:38 2011

New Features:
"stat clan" now shows the same information as "score clan"
Imm-run dice games can now use 4, 6, 8, and 10 sided dice (up to six)
"Who" now shows when a user is in the text editor Raen
Prompt conditionals now have an "else" statement, "|X" Forcyt
 
Changes:
Haggle no longer works in clan halls
The haggle "sell" code has been rewritten... again
"Alias" w/ no arguments now looks a bit nicer
When killed in an arena, it says "DEFEATED" rather than "DEAD"
In "score", clan is replaced with "alignment" for the unclanned
 
Immortals:
"stat area" will show information about the current/named/numbered area
"stat class" now shows total creation points (may be inaccurate)
"otype" now shows average AC/Damage values
There are a few new mobprog "mob" commands:
-- peace: stops all fighting in the room, except aggs
-- setowner: Sets an object's owner
-- ostrname: Sets an object's name keywords
-- ostrshort: Sets an object's short desc
-- ostrlong: Sets an object's long desc
 
Bug Fixes:
Shop keepers can now run out of funds in the middle of a purchase
Sleep in/at/under messages didn't display properly
 
Have fun!